2014. június 26., csütörtök

PARÓKIÁM AZ EGÉSZ VILÁG WESLEY JÁNOS NAPLÓJA - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

„ Úgy tekintem az egész világot, mint az én parókiámat; olyan értelemben természetesen, hogy bármely részén vagyok is: illőnek, helyesnek és kötelességemnek tekintem, hogy mindenkinek hirdessem az üdvösség örömhírét, aki hajlandó meghallgatni. Tudom, hogy Isten erre a munlára hívott el, és bizonyos vagyok abban, hogy áldásával kíséri azt. ”  
(John Wesley) 
1791-ben, 200 évvel ezelőtt halt meg John Wesley, a nagy metodista ébredés lelki atyja és vezetője, 88 éves korában. Nagy gondossággal vezetett naplója mind a mai napig valóságos kincsesbánya mindazok számára, akik az ébredés és az evangéliumi erejű közösségek építésének titkait keresik. A „ Napló” újabb és újabb kiadásai jelennek meg a világ különböző nyelvterületein. Magyarországon 1944-ben jelent meg először Wesley János naplója, Dr. Czakó Jenő református lelkész kiadásában.
8 NAPON KERESZTÜL TÖBB SZÁZ ÉRTÉKES  KÖNYVEMET INDÍTOM 500FT-S KIKIÁLTÁSI ÁRON KÉREM NÉZZEN KÖRÜL A TERMÉKEIM KÖZÖTT 
AMENNYIBEN 1500ft FELETT VÁSÁROL TŐLLEM BUDAPESTEN BÁRHOVÁ INGYEN HÁZHOZ SZÁLLÍTOK.
Sorszám: 4107


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2014-07-17 17:43
. PARÓKIÁM AZ EGÉSZ VILÁG WESLEY JÁNOS NAPLÓJA - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése