2014. július 26., szombat

Samsung 64 GB micro SD SDHC memória kártya - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Samsung Class 10 jelzésű micro SDHC 64GB miscro SD méretű kártya. Hibásnak árulom, a működése bizonytalan sajnos. Egy közösségi aukciós oldalról vettem magánszemélytől korábban, eredetéről egyéb információm nincs.
A kártya 64GB-ot jelez, de a működése rendkívül bizonytalan nekem, van amikor nem ismeri fel az elektronikai eszköz, amikor felismeri akkor pl. tudtam fényképezőgéppel képeket csinálni vele.  A fentebbi információk alapján hibásnak árulom, de hátha tud valaki valamit kezdeni vele, és akkor olcsón megszerezheti. Nekem így sajnos nem jó semmire.
Azonnal KÉSZLETRŐL!  Mivel hibásnak árulom, nincs rá semmilyen garancia!
 
Személyes átvétel:
- Tatabánya (két helyen, akár egész nap, hétvégén is)
- Budapest XI. kerület, Műszaki Egyetem (BME) környékén (ált. hétköznap 09: 00-16: 30) - megközelíthető 4-es metróval, 4V 6V 18V 19V 47V 49V villamosokkal, 86-os busszal.  Keddenként rugalmasabb, esti átvételi lehetőség is! )
Postázás:
- előre utalással az általam megadott bankszámlaszámra, esetleg banki készpénzes befizetéssel (OTP, MKB, Budapest Bank), végső esetben rózsaszín postai csekken. Postai utalást nem tudok fogadni!
a, Elsőbbségi ajánlott levél 425 forint
b, MPL postapoint 790 forint (kiválasztott postán átvehető)
c, MPL futár házhozszállítás 950 forint (előre utalás, 1 munkanapos szállítás)
d, utánvétellel 1270 forint (termék ára és a szállítási költség átvételkor fizetendő) 
------
Garancia:
- Megtekintési fotógarancia. Garanciát vállalok arra, hogy azt kapod amit a fényképeken láttál, ugyanis én tisztellek annyira, hogy a fényképeket én készítettem s nem csak katalógus képet töltöttem fel. Törött, sérült terméket nem tudok visszavásárolni, hiszen nem tudnám eladni. A terméket 7 napon belül lehet visszaküldeni, a felmerülő postaidíj a vevőt terheli. Kiváló minőségű terméket küldök csak, azonban probléma esetén nem szokásom elbújni, állok szíves rendelkezésre bármikor.
Az aukció csak komoly érdeklődőknek van nyitva, az átvételre 7 napod van! Ennyi idő tényleg elég, hogyha igazán szeretnéd a terméket.  Kérdés esetén állok rendelkezésre! A fényképeket én készítettem a termékről.
 
-------
Vaterás üzletpolitikám:
- Rendkívül fontosnak tartom a korrektséget mind részemről, mind leendő vevőm részéről.
- Az adott szállítási módtól csak én térhetek el, és csakis pozitív irányba, a vevő javára!
- Kérem vásárlás után a kapott elérhetőségeken (először e-mailben) jelentkezz egyeztetésre! A vásárlástól számított 7 napon belül a terméket át kell venni személyesen, vagy banki átutalással, befizetéssel a vásárlási összeget számlaszámomra el kell helyezni. Köszönöm!
- Kapcsolatfelvétel e-mailben történik elsődlegesen!
- Telefonos hívást nem kezdeményezek a vevő irányába, és a vevő is csak szükség esetén hívjon, azon a telefonszámon, amit majd e-mailben adok meg!
- Személyes átvétel esetén a végső helyszínt és az időpontot az eladó határozza meg a vevővel történt egyeztetést követően. A vevő feladata a vételár összegét pontosan megfizetni (nem várható el tőlem, hogy 10. 000 forintos címletből vissza tudjak adni párszáz-ezer forintos termék esetén) Köszönöm! Az átvételi lehetőség rugalmassága függ a termék árától, illetve a vevő hozzáállásától és kedvességétől is!
- Negatív vagy semleges értékelési szándék előtt kérlek egyeztessünk telefonon! A tőlem telhető legjobban igyekszem a felmerülő problémán segíteni!
- Kérem az üzenetekben tartsd be a Vatera szabályzatát és ne adj meg személyes adatokat, én sem adhatok meg semmilyen beazonosításra alkalmas információt a vásárlás előtt!
- (C) Az itt látható leírási sablon az eladó tulajdonát képezni! Felhasználni csak az eladó előzetes beleegyezése után lehetséges!
- Több termékre történő vásárlási szándék esetén a licitek között legfeljebb 1 hét várakozási idő engedélyezett. Több termék esetén, ha lehetséges egy csomagban kézbesítek!
- Kérem csak az licitáljon, aki komolyan is gondolja vásárlási szándékát.
- A licitálással, vásárlással a Vásárló és az eladó elfogadja az itt leírtakat és magukra nézve kötelezőnek veszik.


Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2014-08-16 16:56
. Samsung 64 GB micro SD SDHC memória kártya - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése